piątek, 23 sierpnia 2013

Powakacyjne powroty.....

Jakby nie patrzeć to wakacje i wakacyjne wojaże niestety dobiegają końca i pora wrócić do codziennej dłubaninki :) 
Mnie w tym roku zachwycał Jarosławiec, mała nadmorska miejscowość, w której wypoczywaliśmy z rodzinką. Szczególnie moim dziewczyną przypadł do gustu aquapark "Panorama Morska". Byliśmy również w Ustce, która mi się nawet spodobała, aczkolwiek jak dla mnie za dużo ludzi i hałasu, wolę spokój i bardziej "kameralne" klimaty. I chociaż dwa lata temu zarzekałam się, że nigdy więcej mnie nikt nie zaciągnie nad morze to jednak dar przekonywania mojego męża zrobił swoje ;)
Jeszcze tylko wyprawię swoją pierworodną na obóz i potem wracam do bloga by nadrobić zaległości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)