piątek, 15 listopada 2013

CANDY............

Zapowiadana niespodzianka już jest :) pierwsze przydasiowe CANDY u Tasiemki uważam za otwarte.
Zasady takie jak wszędzie, czyli: dodajemy do obserwowanych, udostępniamy banerek i link prowadzący do tego postu i zostawiamy komentarz, a jak ktoś chce mieć dwie szanse dodaje, mnie do lubisiów na facebooku i tam też udostępnia info o CANDY :) można się bawić tu i na fb lub tylko na fb lub tylko tu, jak kto woli :)
Losowanie już 6 grudnia, czyli ktoś będzie miał prezent od mikołaja :)







30 komentarzy:

  1. to będę pierwsza może się rozkręci Twoje candy.Zawsze miło coś dostać od kogoś. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam pierwszą uczestniczkę mojego Candy :)

      Usuń
  2. Ja ustawiam się zaraz za el. Gratuluje oficjalnego otwarcia pierwszego candy. Życzę wielu lat owocnego prowadzenia bloga. Na fb też zmykam, bo przydasie są wręcz cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulację i życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Życzę dalszego kreatywnego blogowania, pełnego pasji, radości i satysfakcji.
    Dołączę do zabawy: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:) Biorę udział w Twoim Candy. Zapraszam również do siebie na bloga.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wycinajko, sprawdź proszę czy wszystkie warunki spełnione, bo nie widzę Ciebie w obserwujących :)

      Usuń
  5. I ja się ustawię w ogonku po te cudeńka :)
    Banner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) No i witam u siebie :)

      Usuń
  7. Śliczne przydasie, zapisuje się po nie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zainteresowanie moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście i ja chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, banerek juz na moim blogu http://tasiemka-w-grochy.blogspot.com/2013/11/candy.html, również i ja zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chętnie przyłączam się do zabawy,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę powodzenia ;)

      Usuń
  12. to ja grzecznie do kolejki :)
    banerek na: http://jej-art-terapia.blogspot.com
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i już lecę w odwiedziny :)

      Usuń
  14. Mikołaju byłam grzeczna i chcę taki prezent :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też grzeczna byłam i na Mikołaja czekam :)
      Witam i powodzenia życzę, kto wie, może Mikołaj wysłucha próśb :)

      Usuń
  15. Z wielką przyjemnością pomarzę o Twoim prezencie - przydasie zawsze kuszą i ciągle ich mało.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, na FB mnie nie ma :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)