poniedziałek, 25 listopada 2013

Szanuj innych, nie kradnij.....

Jakiś czas temu przypięłam u siebie taki oto banerek


Uważam, że wszyscy poważni blogerzy powinni szanować siebie nawzajem i nie kraść cudzej pracy. Ja tego nie robię i robić nie zamierzam, bo dla mnie to świętość i zasada, której łamać nie zamierzam. Wolę mieć mało treści u siebie, zarówno tu jak i na fb, ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to co tu wrzucam to stworzyłam sama a nie metodą kopiuj-wklej.  Skopiować kogoś zdjęcie i opatrzyć je własnym logo to żadna sztuka, sztuką jest zrobić coś samemu i to od początku do końca.

Piszę to ponieważ śledzę poczynania wielu blogerów i zawsze gdy widzę, że ktoś robi coś nie tak to zwracam uwagę. W większości przypadków trafiam na osoby, które nieświadomie naruszają czyjeś prawa i po zwróceniu im uwagi często przyznają mi rację. Osoby te są otwarte na krytykę i można z nimi naprawdę ciekawie podyskutować, i to jest fajne bo można w ten sposób wymieniać się radami i doświadczeniami z innymi ludźmi. Ale bywa też tak jak dzisiaj, że trafiam na osobę, która wrzuca na swoją stronę zdjęcia innych blogerów i dokleja do nich swoje logo, oczywiście o podaniu do publicznej wiadomości info skąd pochodzi dane zdjęcie też niema mowy. Zwróciłam tej osobie na to uwagę, po czym moje komentarze poznikały z jej strony i zablokowano mi możliwość dodawania komentarzy :) 
Dalszy komentarz na temat tej osoby chyba zbędny...........

Ja sama nie jestem ideałem i jeszcze wiele błędów w życiu popełnię, ale nie boję się krytycznych komentarzy i nawet na nie czekam bo być może to pozwoli robić mi lepiej to co robię.


2 komentarze:

  1. Niestety zdarzają się takie osoby, ja ostatnio przez przypadek trafiłam na osobę, która wstawiła moje zdjęcia na aukcje i podpisała, że ona takie rzeczy wykonuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest tak żałosne, że aż brak słów......

      Usuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)