wtorek, 17 grudnia 2013

Gdzie moi obserwatorzy :(

No i zniknęli obserwatorzy, szkoda bo nawet kilku udało mi się zdobyć, jeśli ktoś będzie chciał mnie nadal obserwować to będzie musiał to robić przez G+ :(

A ja mam jeszcze jedną bombkę, która posłuży mi już dzisiaj wieczorem jako wzór dla uczestniczek warsztatów świątecznych. Jako jedna z prowadzących te warsztaty postanowiłam robić z moimi "uczennicami" właśnie takie bombki z różnokolorowych materiałów, które dostałam od znajomej krawcowej. Będziemy też tworzyć świąteczne kartki oraz etykiety do prezentów.
Właśnie pakuje mój dobytek z przydasiami i materiałami potrzebnymi na warsztaty :) ufff mam już tego 5 kartonów i cały czas jeszcze dokładam jakieś drobiazgi :)

Trzymajcie kciuki za mój debiut jako prowadząca warsztaty :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)