poniedziałek, 13 stycznia 2014

Mój nowy wykrojnik

Przed weekendem doszedł mój wykrojnik, a znajomy zrobił mi do niego płytki, oczywiście chciałam tylko dwie ale dostałam ich aż sześć, więc mam teraz spory zapas płytek do cięcia ;) Mało tego, dostałam jeszcze mnóstwo grubego akrylu do stempli :)
Po dwóch dniach cięcia  na "zamiennikach" stwierdzam, że zamienniki sprawdzają się lepiej niż oryginalne płytki sizzixa, wykrojniki nie kaleczą ich tak mocno, a wszystko jest ładnie wycięte. No i cena :) oryginalne długie płytki kosztują ok. 60 zł., znajomy zrobił mi je za darmo bo takie kawałki to są u niego w firmie traktowane jako odpad :) tak samo z kawałkami akrylu, który mam od niego do stempli, on to po prostu wyrzuca do kosza :)
Oto wykrojnik oraz płytka po dwóch dniach cięcia :)


A tak wyglądają tekturki wycięte tym wykrojnikiem, oprócz tekturki z okienkiem można tym wykrojnikiem wycinać samemu bazę na kartki z zaokrąglonymi narożnikami :)




2 komentarze:

  1. Piękne, ale to tylko marzenie, podobnie jak sama maszynka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zostaje mi tylko spełnienia marzeń życzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)