poniedziałek, 10 lutego 2014

Klatka dla ptaszka z papierowej wikliny..........

Witam wszystkich po długiej nieobecności :) choróbska dzieci sprawiły, że  mam poślizg w blogowaniu. Oczywiście choroba i mnie dopadła :( ale już jest ok. i wracam do bloga.
W tym czasie powstało u mnie parę rzeczy, a nawet nauczyłam się czegoś nowego :) Wszystko już niedługo wam tu pokażę tylko obfocę to co powstało :)

Na początek papierowa wiklina, której już dawno u mnie nie było. Mam dla was klatkę dla ptaszka z papierowej wikliny, którą zdążyły już zamieszkać dwa ptaszki. Są to dwa ptaki "Lovciaki", zakochane w sobie po uszy :) Klatkę zrobiłam na walentynkowe wyzwanie i jak tylko pojawi się w galerii konkursowej podam wam linka. 
Póki co zapraszam do obejrzenia tego co mi wyszło. Oczywiście wszelka krytyka mile widziana.

p.s. ptaszki również zrobiłam sama :)




2 komentarze:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)