czwartek, 6 marca 2014

Kartka dla Anety

Pisałam niedawno o akcji kartkowej dla Anety, dla której zrobiłam dzisiejszą karteczkę. Historia Anety, trenerki karate z Zielonej Góry, ściska za serducho i nie pozwala mi przestać o niej myśleć. Może dlatego, że sama obracam się w tym światku gdyż moje córki trenują taekwondo olimpijskie i często jeździmy na pokazy i zawody walk wschodu.
Jeśli ktoś nie czytał mojego wpisu o Anecie, to zapraszam na jej profil na fb, gdzie dowiecie się więcej na temat tej akcji, oraz znajdziecie adres Anety, na który można wysyłać swoje kartki.
Dzisiaj ok.10.00, czyli już za chwilkę, na TVN będzie reportaż o Anecie, na który serdecznie zapraszam, a TU znajdziecie jej profil.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)