poniedziałek, 31 marca 2014

Pisanki decoupage

Sezon na jajeczka uważam za otwarty :) Dzisiaj mam jajeczka na patyku do ozdobienia np: doniczki. Jajo z żółtą wstążeczką robiłam ja, a z czerwoną moja córcia :) 
Zaszyłam się ostatnio w papiery więc powrót do decoupagu to miła odmiana :) 

Ostatnio miałam zastój karteczkowy bo zepsuł mi się BS :( ale dzięki "sklepikowi na strychu" mam już nowiuteńką maszynkę w domu :) Chciałam moim dziewczynom zrobić nowe opaski z filcowymi kwiatkami i w trakcie wycinania filcu BS mi strzelił, już chyba filcu się ciąć nie odważę :(

Lecę robić kolejne jajeczka :)


8 komentarzy:

  1. Dawno do Ciebie nie zaglądałam a tu tak ładnie ;)
    Śliczne jajeczka zrobiłyście, widzę że niedaleko pada jabłko od jabłoni ;)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jedne z piękniejszych jajeczek jakie widziałam. Serdecznie zapraszam na Candy :) www.papierowykolorowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne jajeczka :) takie pozytywne :) wiosenne

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)