piątek, 4 kwietnia 2014

1 urodziny......

Właśnie minął rok od czasu jak założyłam bloga, w związku z tym nie wypada mi nie rozdać jakiś cukierasków, jakie to będą cukieraski.........ten się dowie kto je wygra. Ogłaszam moje urodzinkowe candy z cukieraskami, które pozostaną tajemnicą, zapewniam, że warto :)
 Zasady candy:
1. Kto mnie jeszcze nie lubi to niech to zrobi.
2. Udostępniamy mój podlinkowany banerek u siebie na pasku lub w poście (osoby udostępniające również na fb, dostają 2 głosy w losowaniu)
3. Zostawiamy komentarz pod tym postem.
4. Bawimy się w Polsce i tylko tu wysyłam paczki :)

Zabawa trwa do 16 kwietnia, czyli do dnia moich "prawdziwych urodzin", bo tak się złożyło, że w kwietniu mam urodziny blogowe oraz moje 33 już urodziny :) 
Miłej zabawy :))



11 komentarzy:

  1. na pierwsze urodziny zostawiam pierwszy komentarz (mam nadzieję że szczęśliwy).
    Najlepsze życzenia z okazji urodzin bloga, mnóstwa inspiracji i jeszcze więcej wolnego czasu, żeby te inspiracje twórczo wykorzystywać! I jeszcze raz wszystkiego co najlepsze na 33 urodziny -spełnienia wszystkich marzeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chętna i z przyjemnością przygarnę te cukieraski.
    Tobie życzę wszystkiego co najlepsze - zdrowia, szczęścia, pomyślności i wiele radości. Sto lat!!!
    A na blogu dużo weny twórczej, kolejnych roczków i wielu postów.
    Śle całuski i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, tych w realu oraz blogowych. Wielu inspiracji, prawdziwych przyjaciół, spełnienia marzeń oraz zdrówka :)
    banerek ju u mnie na blogu http://odniedawna.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie z którego chętnie skorzystam . Niedopatrzenie wielkie ... Gratuluję Ci rocznicy życzę przy okazji nieustającej weny na kolejne latka blogowania . Niespodzianki oczywiście bardzo lubię i chętnie podejmuje zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super El, wiedziałam, że mogę na Ciebie licyć w moim candy :) i dziękuję za życzonka :)

      Usuń
  5. Również ustawiam się w kolejce:))Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat :)) z wielka radością się zampisuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)