piątek, 16 maja 2014

Komunijne pudełko na pieniądze.

Pora ogarnąć się po tygodniu laby i ostro wziąć się do pracy. Na pierwszy ogień poszło pudełko na pieniądze, które jakiś czas temu kupiłam u Crafty Moly.
Jako, że sezon komunijny w pełni to i pudełko na banknoty będzie bardzo przydatne. Już niedługo wyląduje w prezencie u pewnej Zuzanny, która przystąpi do I komunii świętej.

Pudełko jest oklejone papierem koronkowym, brzegi zembosowałam na gorąco białym pudrem z dodatkiem drobnego brokatu, takim samym pudrem potraktowałam kielich z papieru. Wierzch pudełka zdobią różyczki, z których jestem podwójnie dumna, gdyż zrobiłam je sama. Chyba już dojrzałam do tworzenia własnych papierowych kwiatków :)

Mam nadzieję, że pudełko się podoba :)





3 komentarze:

  1. Ślicznie ozdobiłaś pudełeczko; różyczki śliczne.
    Fajnie, że wróciłaś. Oglądnęłam zdjęcia, chciałabym tam kiedyś pojechać.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)