sobota, 28 czerwca 2014

Podziękowanie dla nauczyciela

Koniec roku szkolnego już za nami i wreszcie rozpoczęły się upragnione wakacje. Na tą okazję powstała ta karteczka, podziękowanie dla wychowawczyni mojej córki od całej klasy. 
Kartkę prawie w całości wykonałam z papieru czerpalnego i umieściłam ją w pudełku. Nie mogło na niej zabraknąć symbolicznej sowy, którą zrobiłam od początku do końca sama z wykrojnika w kształcie owalu i dziurkacza w kształcie serduszka :) Kwiatki są również mojego autorstwa i jestem z nich wyjątkowo dumna, mimo iż jestem w tej dziedzinie totalnym laikiem ;)
Kartkę zrobiłam według mapki z wyzwania w Namaste więc w związku z tym zgłaszam ją na wyzwanie, to moje pierwsze wyzwanie mapkowe :)







W karteczce tej użyłam tych oto papierków:


7 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka! poza tym pozwolisz, że będę obserwować Twoje poczynania , bo bardzo ciekawie tworzysz! zapraszam do Mojego Świata...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny!!! Miło mi Cię tu gościć :)

      Usuń
  2. śliczne podziękowanie:) fajna sówka:)
    Dziękujemy- DT Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatuchy:)A sówka urocza:)Dziękujemy- DT Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówka kapitalna! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)