piątek, 25 lipca 2014

Przepiśnikowy debiut

...pierwsze koty za płoty i właśnie stworzyłam swój własny przepiśnik :) Od samego początku zrobiony własnoręcznie :) Okładki przepiśnika zrobiłam z beermaty i okleiłam papierem w krateczkę, wewnątrz znajduje się 100 kartek w kratkę, które już niedługo zacznę zapełniać swoimi ulubionymi przepisami :) Jejku zawsze chciałam mieć taki przepiśnik :)
Mam nadzieje, że się mój debiut podoba :)



Przepiśnik zgłaszam na stryszkowe wyzwanie:


Do zrobienia przepiśnika wykorzystałam:

Bindownicę cinch - Sklepik na strychu,
Maszynkę Big Shot - Sklepik na strychu,
Grzbiet do bindowania 3/4" czarny - Sklepik na strychu,
Wykrojnik Nellie's Choice - Oval 3 MFD044 - Sklepik na strychu,
Metalowe narożniki - Scrapek.pl,
Wstążeczki w grochy - Nakręceni na krążek,
Tekturki - Magiczna kartka,
Beermata - Paper concept.









1 komentarz:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)