wtorek, 22 lipca 2014

Wstążkowe opaski i komunijne drzewko

Mam małą przerwę w blogowaniu z powodu remontu, miał on być już dawno skończony ale niestety znaleźć dobrego hydraulika nie jest tak łatwo jak się  wydaje. Zachciało mi się zmienić wannę na kabinę, łazienkę odmalowałam sama a hydraulik miał tylko przełożyć kilka rurek i zamontować kabinę, niestety kabina go przerosła. Teraz czekam na oględziny kolejnego hydraulika, może ten będzie bardziej rozgarnięty. W domu mam sajgon totalny bo wszystko rozgrzebane i nic ruszyć z miejsca nie mogę. Dlatego dzisiaj wrzucam zaległości, przypomniałam sobie o nich przeglądając zdjęcia z komunii, na której byliśmy w czerwcu. Zdjęcie opasek zrobiłam w domu bo robiłam je dla moich dziewczyn i mam je pod ręką, ale niestety zdjęcie drzewka mam tylko z imprezy komunijnej bo nie zdążyłam zrobić go w domu.

Oto opaska:


A to moje gwiazdeczki w opaskach :)


No i drzewko, niestety zdjęcie zrobione nie z tej strony co trzeba :(






3 komentarze:

  1. Dziewczynki prezentują się bardzo szykownie w opaskach, a drzewko nawet z tej strony ciekawie wygląda! Pozdrawiam:) a co do remontu, to znam ten ból, bo kilka w swoim życiu już przeszłam:))))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)