sobota, 23 sierpnia 2014

Ahoj przygodo!!!!

U mnie w domu remontu c.d. skończyliśmy łazienkę i zachciało mi się wymieniać wykładziny na poddaszu na panele, tak więc walczę z 50m2 podłogi a mój dom przypomina pobojowisko, bo to i meble trzeba poprzestawiać, a i nie wiem skąd moje dzieciaki wzięły tyle zabawek :) 
W moim kącie z przydasiami odkryłam kilka naprawdę ciekawych skarbów, o których już zdążyłam zapomnieć :)
Ale robię sobie przerwę od tego bałaganu i ruszam na urlop w góry, tym razem padło na Szklarską Porębę :)
Dobrze mi zrobi taki wypoczynek trzeba w końcu naładować baterie :)

Zanim wyjadę pochwalę się moją wygraną w Scrapku. 
Jakiś czas temu Scrapek.pl zorganizował zabawę, w której były do wygrania tekturki z ich najnowszych kolekcji i jakimś cudem udało mi się wygrać :) Przy moim (nie)szczęściu do konkursów to jest naprawdę coś :) 
Wybrałam kolekcje "Ahoj przygodo" Bo bardzo, ale to bardzo mi brakuje w moich zbiorach takich tekturek :) 
Zresztą zobaczcie sami i oceńcie a ja lecę pakować walichy ;)



1 komentarz:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)