wtorek, 12 sierpnia 2014

Album ślubny

Jakiś czas temu robiłam zaproszenia, etykietki na butelki oraz pudełka dla gości i tak się złożyło, że zostałam również zaproszona na to wesele :) Dlatego do tego co w kopercie postanowiłam dołożyć jeszcze coś od siebie, w tym wypadku padło na album ślubny. Miałam ułatwione zadanie ponieważ wiedziałam jaka kolorystyka będzie na tym weselu :) Jak wyszło zobaczcie sami :)











Papier "Pod moim niebem 010 i 007 - Magiczna kartka
Wycinanki, kwiatki i dodatki- Magiczna kartka, Crafty Molly, Scrapek oraz Nakręceni na krążek.

2 komentarze:

  1. Ależ piękny ten album.
    Ja tez idę na wesele, ale niestety takiego cuda nie umiem zrobić. Będzie tylko kartka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko albo aż, najważniejsze, że z serca :)

      Usuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)