piątek, 15 sierpnia 2014

Bukiet z kuponów lotto

Miałam się dzisiaj chwalić wygraną ale przerosło mnie ...lenistwo i aparatu nie naładowałam wiec i fot brak. Poza tym cały dzień czekam na telefon od pierworodnej, która bawi na obozie w Kołobrzegu i najwidoczniej czasu nie ma żeby zadzwonić lub telefonów im opiekunowie nie dali.
Dlatego wrzucę kolejne zaległości :)
Bukiet z kuponów lotto, który robiłam na ślub, ponieważ para młoda zażyczyła sobie kupony zamiast kwiatków, dlatego postanowiłam połączyć jedno z drugim. 
Jak wyszło? oceńcie sami :)
Buziaki :)



2 komentarze:

  1. I wyszło Ci rewelacyjnie! I pomysł i wykonanie świetne! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł bukiecik cudownie wygląda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)