środa, 13 sierpnia 2014

Exploding box na ślub

Dzisiaj mam kolejny ślubny exploding box, który zrobiłam do kompletu z albumem z poprzedniego postu. Kolorystyka ta sama, no i torcik musiał być :) ale tym razem w nieco innym kształcie :) Życzenia umieściłam tradycyjnie pod "wieczkiem" boxa bo jakoś tak u mnie bywa, że zawsze mi miejsca na ściankach brakuje :)
Pozdrawiam z samego rana :)










Papier - Paper Concept
Kwiatki, dodatki tekturki - Magiczna kartka, Crafty Moly, Nakręceni na krążek
Wykrojnik Nellie's Choice – Frame Dies Multi Dots Hexagon MFD026
Wykrojnik Marianne Design - obrączki LR0238


2 komentarze:

  1. Madziu, boxik śliczny!.
    Pozdrawiam z mokrej Małopolski

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny boxik, a te kolorki takie idealne do okazji! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)