czwartek, 18 września 2014

Kolejny box na ślub

Wiem, wiem.......monotematyczna się zrobiłam, no ale cóż mam poradzić na to, że wkoło same weselicha.
Dzisiaj mam box w nieco innym wydaniu, bo i kolorki inne niż do tej pory, a i torcik machnęłam w kształcie serducha, zrezygnowałam też z kopertki na pieniążki i zrobiłam tylko opaskę na kaskę :)
Obiecuję, że to przedostatni boxik ślubny, a potem zmieniam temat :)

A teraz mam sprawę techniczną dotyczącą działania bloga. W ostatnich dniach nasiliła się ilość spamu, który ktoś namiętnie wysyła mi na bloga, wy tego nie widzicie bo ląduje to od razu w spamie, ale niestety zawala mi maila, ostatnio było to już kilkaset takich wiadomości dziennie. Dlatego podjęłam decyzje o zablokowaniu możliwości dodawania komentarzy anonimom i tylko zalogowani użytkownicy mogą to robić. Osobom niezalogowanym polecam kontakt przez facebook-a lub maila, który umieszczę jeszcze dzisiaj w widocznym miejscu na blogu :)

A teraz zapraszam do obejrzenia mojego boxa :)










Papier - Paper Concept, Galeria Papieru "Lekcja miłości 04",
Kwiatki, dodatki, tasiemki - Magiczna kartka, Scrapek, Crafty Moly, Sklepik na strychu, Nakręceni na krążek, Paper Concept.
Wykrojnik Nellie's Choice Multi Frame MFD022,
Wykrojnik Nellie's Choice – Frame Dies Multi Dots Hexagon MFD026,
Wykrojnik Joy! Crafts serce 0005.



2 komentarze:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)