piątek, 31 października 2014

Boo!!!!!

Dzisiaj temat dość kontrowersyjny (jeszcze) w Polsce, czyli Halloween.

My się dzisiaj bawimy, tzn. nasze dzieciaki się bawią, mają już gotowe stroje i dekoracje. Odwiedzimy dziś naszych bliskich i znajomych by zebrać cukierki, ale nie narzucamy się nikomu kto by sobie tego nie życzył. Wcześniej oczywiście wszystko ustaliłam z rodziną i ze  znajomymi, którzy tak jak my lubią się bawić :) Odpuszczamy sobie chodzenie po sąsiadach czy po obcych ludziach bo wiemy, że nie każdemu się to podoba i oczywiście ich poglądy staramy się szanować. Moi znajomi i rodzina nie mają nic przeciwko temu by dzieciaki ich odwiedziły i już szykują słodkości na wieczór. A potem w domu mamy małe halloweenowe przyjęcie.

A już jutro kolejna okazja do spotkania z bliskimi, oraz czas na zadumę i modlitwę za tych, których niema już wśród nas.

Zobaczcie jakie lampiony ze słoików zmalowały nasze dzieciaki :) 
I mamy też własnego ducha Stefana :)

Życzę wszystkim miłego wieczoru :)






9 komentarzy:

  1. świetne stroje i dekoracje, sama nie mogę się doczekać kiedy moja słodzinka będzie mogła uczestniczyć w tej zabawie. Super zorganizowałaś czas swoim dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ozdoby :)
    A u kogo widziałaś mój słojczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co,nie wiem :) na pewno mignął mi na fb u kogoś znajomego, lub ktoś z moich znajomych polubił zdjęcie ze słoiczkiem i u mnie się ono pokazało :) Musiałabym fejsa przetrzepać :)

      Usuń
    2. A to wiem u kogo :) u MOni :) a to mogę wiedziec skąd ty jesteś ?

      Usuń
    3. Obecnie mieszkam niedaleko Wolsztyna w Wlkp. :)

      Usuń
    4. To tuz tuz bo ja w Zielonej Górze ale jestem Kargowianką :)

      Usuń
    5. Ja też jestem Kargowianką, to moje rodzinne miasteczko hi!!!!hi!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. a jaki jesteś rocznik? bo ja 78

      Usuń
  3. ja tam nie podniecam się niezdrowo na te zamorskie zwyczaje jak co poniektórzy,
    ale jak dzieciaki przylecą po cukierki to dostają ;-P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)