wtorek, 21 października 2014

Box gratulacyjny dla koleżanki z pracy

Dzisiaj mam boxik z okazji ślubu, jest to box gratulacyjny dla koleżanki z pracy, która właśnie wyszła za mąż. Jedynym wytycznym do zrobienia tego boxu było to, że miało się w nim zmieścić około 50 podpisów kolegów i koleżanek z pracy. Najpierw zastanawiałam się nad zrobieniem jakiegoś składaczka ale skończyło się na tym, że zrobiłam pudełko w pudełku i umieściłam w nim 50 serduszek, na których podpiszą się wszyscy zainteresowani. Pierwszy raz zrobiłam box na gotowej bazie, bo zawsze sama składałam pudełko, i bardzo fajnie mi się z tą bazą pracowało :)
 Jak wyszło? zobaczcie sami :)

Piętro niżej znajdziecie informacje o candy więc szybko tam zmykajcie :)











Papier - "Czułe słówka" Galeria papieru, Paper Concept
Baza pudełka i tekturka - Crafty Moly,
Kwiatki i pręciki - Sklepik na strychu, Nakręceni na krążek,
Wykrojnik Cottage Cutz Bride&Groom,
Wykrojnik Nellie's Choice Multi Frame MFD022,
Wykrojnik Marianne Design - obrączki LR0238,





8 komentarzy:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)