sobota, 18 października 2014

Cukieraski

Dawno się nie bawiliśmy, więc pora na zabawę.
 Mam dla was cukieraski.

Ktoś chętny?

Do wygrania paczka wycinanek, a dokładniej ujmując, paczka świątecznych wycinanek.
Bawimy się do 1 listopada br. czyli równiutkie dwa tygodnie.
Zawartość paczki, tradycyjnie będzie zachowana w tajemnicy, by osoba nagrodzona miała niespodziankę :)
Jeśli komuś odpowiadają moje zasady to:
-dołącza do moich obserwatorów,
-udostępnia poniższy banerek u siebie w poście lub na pasku bocznym linkując go do tego wpisu,
-wyraża chęć udziału pod tym postem,
-zmyka na fb, bo tam druga szansa na wygranie takiego zestawu (wystarczy udostępnić banerek na swojej tablicy i polubić moją stronkę na fb)
p.s. paczusia zostanie wysłana na teren Polski :)

Jasne? 
No to do dzieła :)



10 komentarzy:

  1. super pewnie, że jesteśmy chętne na candy, a ja zwłaszcza, już pędzę dodać baner do siebie :)) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. melduję gotowość do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. więc tak: chętnam jestem, obserwacje prowadzę od dawna :) baner na: jej-art-terapia.blogspot.com a facebooka nie ogarniam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w zabawie i ja :)
    http://gos-ka-rtki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja poproszę o takie cukieraski , a banerek tu http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne piękne, ale dam szanse innym.
    Pozdrawiam z mokrej i zimnej Małopolski

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie niespodzianki :-)
    chętnie stane do kolejeczki

    dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie niespodzianki. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje pierwsze Candy :) Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)