piątek, 10 października 2014

Exploding box na chrzest

Już jutro zostanę Matką Chrzestną małego Miłosza dlatego mam dla wasz kilka drobiazgów zrobionych na tę okoliczność. Na pierwszy strzał idzie box, który maluszek dostanie od swoich dziadków, jest w nim m.in.wózeczek (kurs na wózek znajdziecie TU) oraz kieszonka na pieniążki. A najbardziej dumna jestem ze stempelka na wieczku, który stworzyłam samodzielnie :) długo broniłam się przed robieniem stempli, aż w końcu postanowiłam się tego nauczyć :)
Może nie jest jeszcze tak profesjonalny jak inne stempelki ale mam nadzieję, że z czasem opanuję tą umiejętność :)
Miłego dnia :)










Papier - Paper Concept, (pochodzenia tego w krateczkę nie znam, kupiłam z zestawem papierów)
Tasiemki, kwiatki, dodatki -  Sklepik na strychu, Nakręceni na krążek.
Dziurkacz listki DP Craft,
Dziurkacz wózek DP Craft
Wykrojnik Nellie's Choice – Frame Dies Multi Flower MFD020,
Wykrojnik Leane Creatief krzyż 45.9401

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)