wtorek, 14 października 2014

Zestaw na Chrzest Święty

Chrzciny uważam za bardzo udane, mój chrześniak wdał się we mnie i pokazał na mszy pazurki zagłuszając proboszcza całkowicie :)  Jest to już mój drugi chrześniak, teraz przydałaby się jeszcze jakaś chrześnica hi hi ;)
Do prezentu jaki mu kupiłam doszła jeszcze kartka, prosta i skromna z wzorem, który już kiedyś gdzieś widziałam i zawsze chciałam go wypróbować, a teraz nadarzyła się ku temu świetna okazja, kartkę zapakowałam w pudełko, którego wieczko zdobi mój kolejny stempelek :)
 Zrobiłam mu też album na zdjęcia, który również miał być prosty i skromny, zdobią go jedynie kwiatki robione przeze mnie  :)
Napisy na albumie to kupne tekturki, które zembossowałam niebieskim pudrem i następnie pokryłam Glossy Rangera :)

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia :)






Papier i baza albumu - Paper Concept
Wstążki, perełki i dodatki - Paper Concept, Nakręceni na krążek, Scrapek,
Dziurkacz kwiatek - DP Craft,
Dziurkacz brzegowy - DP Craft,
Tekturki napisy - Crafty Moly,
Wykrojnik kwiatek Sizzix Sizzlits,
Wykrojnik zawijas Sizzix Sizzlits,
Wykrojnik - Nellie's Choice - Krzyż HSD006,
Wykrojnik - Joy Crafts - liść 0037


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)