niedziela, 5 października 2014

Zestaw na ślub. Księga gości, exploding box i wino.

No i co ja mam wam, powiedzieć? Miała być już zmiana tematu bo ślubne boxy u mnie ostatnio królowały, ale niestety siła wyższa wzięła górę i musiałam popełnić kolejnego boxa w trybie pilnym. Ale żeby nie było tak bardzo monotematycznie to do pudełka mam jeszcze księgę gości i dekoracyjną etykietkę na wino. 
Zestaw miał być w kolorze fioletowo białym i gdy tylko zobaczyłam nową kolekcję papierów  w Galerii Papieru, wiedziałam, że ją wykorzystam do tego zestawu. Natomiast zamiast torcika, w boxie zaparkowała cudowna kareta :)

A zresztą, co ja wam będę dużo pisać :) 
zobaczcie sami :)















Papier Paper Concept oraz Galeria Papieru - kolekcja "kolorowa łąka".
Kareta - Crafty Moly,
Kwiatki, tasiemki i dodatki - Magiczna Kartka, Scrapek, Sklepik na strychu, Paper Concept.
Wykrojnik Cottage Cutz Bride&Groom,
Wykrojnik Nellie's Choice Multi Frame MFD022,
Wykrojnik Nellie's Choice – Frame Dies Multi Flower MFD020,
Wykrojnik Marianne Design - obrączki LR0238



12 komentarzy:

  1. cudny zestaw! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły zestaw i ile w nim pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  3. Świetny zestaw! :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe serce i mnóstwo pracy włożyłaś w zrobienie tego "zestawu" - śliczny.
    W ogrodzie jeszcze zrobisz, tym bardziej, że zapowiadają słoneczko na kilka dni.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo niestety zima się zbliża wielkimi krokami i trzeba zadbać o ogródek. Dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny komplet:) Kareta świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)