poniedziałek, 3 listopada 2014

Wyniki....

Mam nadzieję, że wszyscy bezpiecznie dotarli do domów po odwiedzinach u bliskich i mniej, lub bardziej wypoczęci bierzecie się do pracy. U mnie praca już wre, chwilowo muszę się zająć kilkoma projektami, o których niestety mówić nie mogę, ale przyjdzie czas na pochwalenie się.

No dobra pewnie wszyscy już czekacie na wyniki candy :)

Zebrałam wszystkich chętnych do mojej maszyny losującej....


And the winner is............................................


Gratulacje :)

Małgorzatę proszę o kontakt przez formularz kontaktowy, który znajduje się po prawej stronie :)

9 komentarzy:

  1. gratuluję i dzięki za zabawę, już nie mogę się doczekać twoich tajemniczych prac

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuuupi to ja :) dziękuję bardzooooo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę, a Małgosi gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczka dotarła wczoraj :) Jest ogroooooooomna. Bardzo bardzo bardzo dziękuję. Już mam jakieś pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby wszystko się przydało do tworzenia świątecznych cudeniek. Pozdrawiam :)

      Usuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)