piątek, 23 stycznia 2015

Chrzest małej Zosi

Dzisiaj przybywam z exploding boxem  z okazji Chrztu Świętego małej Zosi. Tym razem wózeczek zrobiłam z wycinanki wykrojnikowej, postanowiłam spróbować innej metody na wózeczek. 
Jak wyszło? oceńcie sami :)
Pozdrawiam z zasypanej śniegiem Wielkopolski, tak, tak, właśnie nas zasypało :)
Uwielbiam taki widok z okna sypialni tuż po przebudzeniu :)


A tu już mój boxik .
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie :)









Papier -tłoczony z Galeria papieru, Kapuśniaczek pastele z Galerii papieru oraz Paper Concept
Kwiatki - Wild orchid crafts,
Pręciki i wstążeczka - Nakręceni na krążek,
Element z masy Marthy Stewart,
Pontura paint - Nellie's Choice,
Wykrojniki:
Wykrojnik - Nellie's Choice - Krzyż HSD006,
Wykrojnik Nellie's Choice – Frame Dies Multi Flower MFD020,
Wykrojnik - Marianne Design - wózek LR0218,
Wykrojnik - Cottage Cutz - Trio Choir CC021 chór.

14 komentarzy:

  1. śliczne pudełko, takie słodkie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ty mieszkasz w lesie? :-D
    a u mnie wieczorem napadało, rano się roztopiło... i chlapa!

    taki filigranowy wydaje sie ten wózeczek, bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mieszkam w lesie, dlatego ciężko u mnie o dzienne światło by ładne zdjęcia wychodziły :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. To jest takie wspaniałe, wszystkie detale są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny boxik! a widok z okna masz cudny. U nas zimy ani śladu, tylko deszcz i deszcz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widoki mam fajne, ale tęsknię za latem, zapachem rozgrzanego lasu pachnącego żywicą i takiego po deszczu :)

      Usuń
  5. Ladny boxik, a widoku zazdraszczam, zimy nie lubie ale w tym roku za nia tesknie sromotnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Boxik śliczny, wózeczek uroczy. Widoku za oknem to i ja zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny boxik a z wózeczkiem to się napracowałaś.....

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)