czwartek, 22 stycznia 2015

Imieninowa dla faceta

Wracam po małej przerwie w blogowaniu, a w aparacie piętrzą się zdjęcia do publikacji bo mimo przerwy wcale nie próżnowałam. Jestem szczęśliwa bo wreszcie mam porządek w przydasiach, zrobiłam generalną inwentaryzację i powiem wam, że odkryłam takie skarby, że aż głowa boli. Okazało się, że mam też milion ścinek, które przydałoby się przekręcić na jakieś wycinanki by się ich pozbyć. Jestem zbieraczem mam nachomikowane takie wynalazki, że aż zaczynam się o siebie bać ha ha :)

No ale nic wracam dzisiaj z karteczką imieninową dla faceta, którą okraszyłam wzorem z pasty strukturalnej.
 I lecę do was w odwiedziny :)
Miłego dnia.

Papier - 7 Dots Studio
Pasta strukturalna - Ayeeda
Wykrojniki Rosy Owl - listki i napis

6 komentarzy:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)