sobota, 31 stycznia 2015

Jeszcze gram dla WOŚP

Mimo, iż orkiestrowy szum już trochę przycichł to aukcje na rzecz orkiestry nadal trwają, a biżuteryjki zaszalały i wystawiły kolejne bransoletki na aukcję. A ja miałam zaszczyt wykonania pudełka na jedną z nich, bransoletkę egipską. Czasu na wykonanie nie miałam, więc poszłam totalnie na żywioł i zrobiłam tak jak mi w duszy zagrało :) Miałam akurat drewniane pudełko po czekoladkach, które oszlifowałam, pomalowałam i postarzyłam nakładając pastę strukturalną, pastę pomalowałam miedzianym markerem oraz zrobiłam przetarcia distressem. Do tego dołożyłam parę metalowych elementów i wycinanki papierowe.

Zapraszam na aukcje biżuteryjek na rzecz WOŚP

Oraz na aukcje z moim pudełkiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)