piątek, 2 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne...

.....robicie, nie robicie? Ja sobie zrobiłam jeszcze w grudniu. Postanowiłam ogarnąć mój bałagan na biurku i wreszcie udało mi sie ogarnąć wstążeczki (no tak prawie, bo nie mogę się zabrać do ponawijania resztek na rolki) ale już i tak sukces bo mam mniej więcej poukładane moje przydasie (bynajmniej na chwilkę).  
Wstążki udało mi się ujarzmić dzięki stojakowi, który sobie "sklepałam" za ok.15 zł :)
Zobaczcie i oceńcie mój projekt :)

hmmm na zdjęciu i tak mam względny porządek, z reguły wygląda dużo gorzej :)


Pozdrawiam i zapraszam na moje aukcje WOŚP :)
info piętro niżej :)

5 komentarzy:

  1. Wygląda zupełnie przyzwoicie; dobry pomysł na ujarzmienie wstążek.
    U mnie czasem jeszcze gorzej wygląda.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nazbierało Ci się wstążeczek! :D
    Ja póki co wszystko trzymam w kartonikach, chciałabym wygospodarować sobie taki craft-zakątek :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy stojaczek! a bałagan to chyba problem każdej twórczej osoby, bo i ja ciągle porządkuję a jakiś chochlik robi mi bałagan i nie mam na niego żadnego sposobu! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stojak superowy, a coś na temat porządku na biurku to ja już bardzo dobrze wiem

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)