czwartek, 1 stycznia 2015

Zdradzam dzisiaj małą tajemnicę

Dzisiaj zdradzę wam moją małą tajemnicę, nad którą pracowałam od jakiegoś czasu. Udało mi się dołączyć do grona scraperek, które postanowiły zjednoczyć swoje siły w szczytnym celu. Mianowicie gramy razem dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a już od dzisiaj można licytować notesy i przepiśniki wykonane właśnie na aukcje WOŚP.
Ja stworzyłam notes oraz przepiśnik i mam nadzieję, że co nieco dzieki temu wpłynie na konto fundacji :)

A tak prezentuje się mój przepiśnik, który możecie licytować TU





A tak właśnie prezentuje się notes, którego aukcję znajdziecie TU





A już niedługo na blogu akcji być może pojawi się wywiad ze mną :)
Jeśli ktoś chciałby udostępnić lub zalicytować moje lub pozostałe prace to gorąco do tego zachęcam.

7 komentarzy:

  1. Piękny notes. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i samych sukcesów w 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pomyślności życzę na ten Nowy Rok :)

      Usuń
  2. Piękne prace! Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)