czwartek, 26 marca 2015

Zaproszeń komunijnych ciąg dalszy

Dzień dobry :)
U was też czuć wiosnę? Bo u nas dzisiaj od rana padał ciepły wiosenny deszczyk, aż się chce oddychać pełną piersią i wdychać zapachy budzącego się do życia świata.
U mnie już pierwsze prace w ogrodzie porobione, a ja się wczoraj wygrzałam na słoneczku aż miło.
Nawet udało mi się nadrobić zaległości w robieniu zaproszeń i karteczek, awarie orange powinny zdarzać się częściej, 50 godzin bez internetu i czasu więcej na inne sprawy się znalazło :)

A dzisiaj mam kolejny wzór zaproszeń komunijnych :)


Papier - Paper concept, Galeria papieru "kapuśniaczek pastele"
Dziurkacz listki DP Craft
Wykrojnik - Nellie's Choice - kwiatki SD045,
Wykrojnik - Nellie's Chocie - Zaproszenie SD063,
Wykrojnik - Nellie's Choice - VIND003 gołąbek, ramki,
Wykrojnik - Nellie's Choice - Krzyż HSD006,
Wykrojnik - Cheery Lynn - Wheat Heads B388 kłosy


8 komentarzy:

  1. Prześliczna Kartka taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza, delikatna ps zapraszam do mnie na candy http://decoartm.blogspot.com/2015/03/moje-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i odwiedziny :)

      Usuń
  3. Piekna praca bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zaproszenia.
    Madziu dziękuję za życzenia.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)