piątek, 20 marca 2015

Zaproszenia na I Komunię Świętą

Witam wszystkie moje obserwatorki i bardzo dziękuję za każde miłe słowo. 
Ja wracam do żywych po chorobie, dopadła mnie grypa i zapalenie gardła, na szczęście już jest lepiej. Męczą mnie jeszcze zawalone zatoki, ale  to już pestka w porównaniu z tym jak się czułam przez kilka ostatnich dni.

Z ledwością dałam radę zmajstrować kilkanaście zaproszeń komunijnych, a jeszcze mam ich całą  masę do zrobienia. Oczywiście zaproszenia na komunię mojej młodszej córci pewnie będę robić na ostatnią chwilę.
Pozdrawiam wszystkich :)



Papier - Paper Concept
Wykrojnik  - Prima koronka 2
Dziurkacz - Martha Stewart Wild flowers

3 komentarze:

  1. Kochana, zdrówka duuużo! ale co byś nie czuła się osamotniona to Ci powiem, że i mnie w pierwszy dzień wiosny rozłożyła ta jędza!!!! Już jest lepiej, alem taka osłabiona...Zaproszenia fajne, delikatne i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to i ja zdrówka również życzę, oby sezon na choroby już minął :)

      Usuń
  2. Zdrówka, dużo zdrówka, kuruj się bo Święta blisko.
    Podobają mi się te zaproszenia, bo są delikatne a zarazem śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)