czwartek, 16 kwietnia 2015

Urodzinowe Candy

Dzisiaj obchodzę urodziny, oczywiście 18-ste ;)
I z tej okazji mam dla was prezent, własnoręcznie zrobiony notes, jaki? 
Jak to już u mnie bywa zachowam to na razie w tajemnicy :) 

Bawimy się według tych zasad:
1. Udostępniamy banerek u siebie na blogu :)
2. Wyrażamy w komentarzu chęć udziału w zabawie, odpowiadając na pytanie: Jakie są wasze ulubione kwiaty?
3. Można też zostać moim obserwatorem/fanem na fb, będzie mi miło.
4. Uciekamy na moją fejsbukową stronę i udostępniamy banerek by podwoić swoje szanse.
5. Bawimy się do 23 kwietnia 2015 r.
6. Wysyłka nagrody na terenie naszego kraju.

Zapraszam do zabawy :)


18 komentarzy:

  1. Śliczności tworzysz z papieru ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń tych prywatnych i tych scrapowych, jeśli zdążysz to zapraszam do dziś do24trwa moje urodzinowe candy, moje ulubione kwiaty to chyba wszystkie, ale żeby odpowiedź była precyzyjna to tak: cięte tulipany, doniczkowe fiołki afrykańskie, a z papieru róże :) pozdrawiam miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham wszystkie kwiatki ... ale te naj ... to lawenda.
    Zapisuję się na urodzinowe cukierasy.
    Pozdrawiam i miłego świętowania :)

    PS. Moja wnuczka Madzia też ma dzisiaj urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Cóż za zbieżność dat i imion :)

      Usuń
  4. Ja również z chęcią się przyłączę:) Moje ulubione kwiaty to lawenda :)
    A przy okazji zapraszam też na moje candy http://zrob-i-ty.blogspot.com/2015/04/candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Spelnienia Marzeń i nieustającej Weny dla Ciebie! i ja zapisuję się do zabawy z ogromną chęcią! a ulubione kwiaty , to cebulowce...tulipany, żonkile, hiacynty, lilie...itd.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego naj naj Kochana:) zapisuję się z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie tylko ja obchodzę 18 urodziny nieustannie. Wszystkiego najlepszego Ci życzę.Zapisuję się do urodzinowej zabawy a moje ukochane kwiaty to kwiaty polne. Zakochałam się w dzikich polnych kwiatach na łąkach w Bieszczadach w czasie letnich wędrówek. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat niech żyje nam.
    Oczywiście zapisuję się i ja.
    Uwielbiam wszystkie kwiaty,które dostaję od mężulka. :) A poza tym lubię goździki, ponieważ potrafią cały rok cieszyć moje oczy. A w tym roku będę sama hodować mieczyki. Nie wiem co z tego jeszcze "wyrośnie", ale cebulki już są. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam słoneczniki i chętnie przyłączę się do zabawy :)
    a dla naszej Jubilatki STO LAT i wspaniałych chwil na tworzeniu :)
    uściski :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)