wtorek, 14 kwietnia 2015

Zaproszenia na komunię

Dziękuje za odwiedziny i komentarze, które tu zostawiacie :)
 to bardzo miłe i działa bardzo motywująco nawet w tak ciężki dzień jak dzisiaj. 
To chyba wpływ pogody, ból głowy i ogólnie "nic niechciejstwo" mnie dopadło :(
No ale niema co marudzić i trzeba wziąć się do roboty.

Dzisiaj lecą kolejne zaproszenia komunijne, które tym razem robiłam dla mojej córci.
Koniecznie musiały być z Tilda, którą córcia uwielbia. Dlatego waszej ocenie poddaję moje kolejne próby kolorowankowe, nie poszalałam z kolorami bo wolałam aby były delikatnie muśnięte kolorkiem.

Jak wyszło? Oceńcie sami :)







Papier - Paper Concept, Galeria papieru "Kapuśniaczek pastele 02 i 05"
Stemple - Viva Decor, Magnolia
Dziurkacz - Dp Craft kwiatek
Wykrojnik - Nellie's Chocie - Zaproszenie SD063
Wykrojnik - Nellie's Choice - kwiatki SD044
Wykrojnik - Nellie's Choice - VIND004 serca, ramki
Wykrojnik - Marianne Design LR0253 księga
Wykrojnik - Marianne Design LR0206 ptaszek, budka, bluszcz



1 komentarz:

  1. Piękne zaproszenia! delikatne kolorki nadają im elegancji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)