wtorek, 14 lipca 2015

Podziękowania i album dla nauczyciela

Witajcie kochani.
Na początek się spowiadam. Długo było tu cicho, to fakt, organizowałam sobie parę spraw w życiu i musiałam skupić się na sprawach do załatwienia. Mam jeszcze do zaliczenia kilku lekarzy, ale to już drobnostka ;)
Oczywiście przez ten czas nie próżnowałam :) 
W tym tygodniu postaram się ogarnąć wiadomości jakie od was dostałam, to co miałam do wysłania, również zostanie wysłane. 

A teraz czas na zaległości :)
Zdjęcia już się zdążyły zakurzyć ale wreszcie się doczekały ;)
Mam podziękowania dla Pani nauczycielki od grupy tygrysków i ich rodziców.
Powstały dwie karteczki, jedna od dzieci a druga bardziej poważna od rodziców, do kompletu jest jeszcze mini albumik ze zdjęciami wszystkich tygrysków oraz torebka na zapakowanie całości.
Pozdrawiam :)












Papier - Galeria papieru " kapuśniaczek" i  "kapuśniaczek pastele"
Tekturki - Crafty Moly
Tusze - distress Vintage foto, Ripe Persimmon, Crushed Olive
Stempel - Creative Expressions - Shaded Peony UMS633 peonie kwiaty
Wykrojnik - Creative Expressions - Perfect Peony - Complete Petals CED1432 peonie - pełne płatki
Wykrojnik - NELLIE'S CHOICE – FRAME DIES MULTI FLOWER MFD020,
Wykrojnik listek prima
Wykrojnik banerki Cheery Lynn Design- Horizon Fishtail Banners DL278




6 komentarzy:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)