poniedziałek, 4 stycznia 2016

Witam w Nowym Roku

Witam serdecznie wszystkich w tym nieco chłodnym 
Nowym Roku.
Długo zabierałam się do napisania tego posta, ten kto śledzi również mojego facebooka pewnie wie, że miałam małą awarię (no może nie taką małą). Padł mi komputer a wraz z nim straciłam wszystko.... zdjęcia, pliki, grafiki..... 
To co mam opublikowane lub uchowało się w mailach lub na aparacie udało mi się odzyskać, to czego nie opublikowałam, poszło....
Cała moja dotychczasowa praca przepadła, przepadło 90% moich świątecznych projektów, zdjęć z warsztatów i innych.....
Najpierw była złość, potem żal i płacz, były też myśli by szurnąć to wszystko i dać sobie spokój, a teraz..... 
teraz już się z tym pogodziłam....chyba :)
Zaczynam od nowa tak jak zaczyna się ten rok, są nadzieje, plany, postanowienia. Punkt nr 1 na mojej liście, to kupić sobie dysk zewnętrzny i robić kopie zapasową :)

Straciłam również mój digi stempelek do zdjęć, musiałam więc zrobić sobie nowy, a skoro nowy to niekoniecznie taki sam ;)

Dziękuję tym, którzy zaglądali do mnie przez ten czas, tym którzy pamiętali o mnie w święta i tym którzy dołączyli do mnie niedawno. Życzę wam wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku, aby udało wam się wszystko czego się chwycicie, aby wasze plany i postanowienia zostały zrealizowane w 200%.
Pozdrawiam i całuję.

8 komentarzy:

  1. No, tak to już z tą technika bywa; ja też tak miałam a teraz syn poprzeglądał, posprawdzał, a i dysk zewnętrzy byłby przydatny, ale może kiedyś przyjdzie na to czas...
    Życzę Ci w Nowym Roku wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego.

      Usuń
  2. To rzeczywiście problem....jesteśmy przyzwyczajone do naszych blogów rzeczy ....bądz optymistką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem...już jestem, czasami człowiek wpada w dołek ale potem wstaje i leci dalej :)

      Usuń
  3. Przykra sprawa, ale być może to będzie początkiem czegoś nowego, ....A w nowym Roku życzę Ci dużo Optymizmu i weny, abyś mogła nadrobić stracone prace ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  4. u, to niefajnie, ale moze to rzecywiście znak, żeby zacząć na nowo :) piękny digi, wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)