wtorek, 5 stycznia 2016

WOŚP 2016 mój projekt nr 1

Jak co roku wielkimi krokami zbliża się finał WOŚP, a że należę do grupy, która wspiera orkiestrę jak tylko może, to dzień ten jest ważny dla mnie bardzo.
W tym roku ponownie gram z biżuteryjkami, a dokładniej nadzoruję bo całą pracę wykonały moje dziewczyny, po raz kolejny działam też ze scraperkami.

Dzisiaj pokażę mój pierwszy projekt, album komunijny dla dziewczynki. Do albumu powstała również kartka, którą wykonała zaprzyjaźniona scraperka Ania.
Album zdobią ręcznie robione kwiaty, cudowne papiery i komunijne tekturki, a całość zostanie spakowana w przestronne pudełko, do którego potencjalny kupiec będzie mógł dołożyć coś jeszcze w prezencie.
Aukcję z moim albumem znajdziecie TU
A TUTAJ mini relacja z pracy nad albumem :)

p.s. Dziękuję za wszystkie dobre słowa, które mi przesyłacie, jesteście wspaniałe :)







2 komentarze:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)