wtorek, 7 czerwca 2016

Na ślub...

Mam lenia...nie mam siły na nic, jakieś letnie przesilenie, czy jak?
A tak naprawdę marzę o wolnym weekendzie by usiąść na tarasie i się trochę poobijać, nie myśleć o tym co mam do zrobienia po prostu posiedzieć w spokoju. Może kiedyś i ja zasłużę na małe wakacje :)

No ale póki co, mam kolejnego boxa, tym razem ślubnego, z pudełkiem na banknoty i wedle życzenia zamawiającej, z cylindrami. 
Pozdrawiam :)










Papier - Paper Concept, Galeria papieru " kapuśniaczek pastele"
Stempelek - Skarby Magielnicy
Wykrojnik - CREAlies CLNEST34XXL No. 34 kwadraty z przeszyciami 2w1
Wykrojnik banerki Cheery Lynn Design- Horizon Fishtail Banners DL278
Wykrojnik - NELLIE'S CHOICE – FRAME DIES MULTI FLOWER MFD020
Wykrojnik - Leane - Multi die flower 008 - 45.0577 kwiat jabłoni
Wykrojnik - Crafty Ann - Flourish 13
Wykrojnik - Marianne Design - wózek LR0218,

1 komentarz:

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)