wtorek, 10 stycznia 2017

Gram ze scraperkami dla WOŚP.

Witam wszystkich serdecznie.
Dzisiaj post z prośbą o licytowanie w aukcjach na rzecz WOŚP.
Jak niektórzy pewnie już zauważyli, co roku angażuję się w orkiestrowe granie.
W tym roku po raz kolejny postanowiłam dołożyć swoją cegiełkę do aukcji i wspólnie ze scraperkami zorganizowałyśmy kolejne aukcje.
W tym roku zrobiłam cztery prace, różne prace bo nie samym scrapbookingiem człowiek żyje :)
Każda z prac została połączona z pracą innej scraperki w komplety więc w jednej aukcji można kupić prace kilku scraperek.

A zresztą zobaczcie sami, może coś komuś wpadnie w oko :)

Aukcja nr 1. i moje nosidełko na "oranżadę" :D



aukcja nr 2 i moja herbaciarka


aukcja nr 3 i moja kwiecista skrzyneczka


aukcja nr 4 i moja kartka w pudełku


Zapraszam do licytowania :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz na wagę złota, więc bardzo dziękuję ;)